Često postavljena pitanja

Koji su troškovi poštarine?

Ako odaberete standardnu dostavu, dostava je besplatna.  Ako odaberete ekspresnu dostavu, cijena dostave je 3,99 eur. U slučaju plaćanja pouzećem, kupac je dužan platiti naknadu za pouzeće u iznosu od 1,99 eur. Ova se naknada ne naplaćuje ako se koriste drugi načini plaćanja.

 

Koje načine plaćanja nudite?

Nudimo vam nekoliko opcija za sigurno, brzo i praktično plaćanje.

  • Možete platiti kreditnom karticom (Visa, Mastercard, American Express)
  • Možete platiti unaprijed putem bankovnog prijenosa
  • Možete platiti gotovinom prilikom dostave

 

Koji se porezi primjenjuju na kupnju proizvoda?

Cijenu naših proizvoda možete pronaći na stranici s opisom svakog pojedinog proizvoda. To uključuje i porez na dodanu vrijednost (PDV). U slučaju da se primjenjuje bilo koji drugi porez, tamo možete pronaći relevantne podatke.

 

Koje je vrijeme dostave?

Rok za dostavu je 2 do 3 dana od dana narudžbe.

Molimo imajte na umu da se dostave ne vrše tijekom neradnih dana ili državnih i lokalnih blagdana.

Za više detalja, molimo pogledajte Uvjete i odredbe naše web stranice.

 

Tko dostavlja paket?

Dostavu vrši naš poslovni partner, HP-Hrvatska pošta d.d. Prije dostave dobit ćete obavijest o predviđenom vremenu dostave.

 

Kako mogu pratiti svoju pošiljku?

Naša dostavna tvrtka poslat će vam e-poruku s podacima za praćenje vaše pošiljke nakon što se ista pripremi za isporuku i napusti skladište. Kad primite ovu e-poruku, moći ćete kliknuti na poveznicu ili unijeti referentni broj na web stranici dostavne tvrtke. Imajte na umu da je potrebno 1 do 2 radna dana da bi se poveznica do podataka za praćenje aktivirala.

 

Što trebam učiniti ako imam problema s narudžbom?

Naša služba za korisnike dostupna je za rješavanje bilo kojeg problema s narudžbom. Da biste kontaktirali službu za korisnike, obratite nam se putem e-pošte ([email protected]) ili putem Facebooka/Instagrama. Naš tim brzo odgovara i rado će vam pomoći oko bilo čega što se tiče vaše narudžbe.

 

Nakon što pošaljem narudžbu, mogu li je i dalje promijeniti ili otkazati?

Naravno! Slobodno nas kontaktirajte putem naše e-pošte ([email protected]) ili putem Facebooka/Instagrama. Naš tim brzo odgovara i rado će vam pomoći oko bilo čega što vam treba.

 

Mogu li vratiti proizvod?

Imate trideset (30) kalendarskih dana od primitka proizvoda da iskoristite svoje pravo na povrat. Da biste iskoristili navedeno pravo, pratite ustaljenu proceduru navedenu na našoj stranici za povrate. Ako vam treba bilo kakva pomoć u vezi procedure, slobodno kontaktirajte naš tim putem e-pošte ([email protected]) ili putem Facebooka/Instagrama.

 

Imam li kakvo jamstvo na proizvod?

Naši proizvodi imaju jamstvo od dvije (2) godine od dana kupnje. Ako vaš naručeni proizvod pokaže tvornički nedostatak u tom roku, molimo slijedite ustaljenu proceduru navedenu na našoj stranici za povrate. Ako vam treba bilo kakva pomoć u vezi procedure, slobodno kontaktirajte naš tim putem e-pošte([email protected]) ili putem Facebooka/Instagrama.