Plaćanje i dostava

NAČINI PLAĆANJA

Pružatelj kupcima omogućuje plaćanje proizvoda i usluga na sljedeće načine:

  • plaćanje pouzećem - kupovna cijena plaća se izravno kuriru koji dostavlja pošiljku;
  • platna ili kreditna kartica - plaćanje se obavlja putem MasterCard ili Visa kartice;
  • plaćanje prema predračunu - kupoprodajna cijena podmiruje se prijenosom na transakcijski račun Pružatelja usluge.

Način plaćanja odabirete u zadnjem koraku ili na stranici košarice, gdje unosite sve potrebne podatke da biste završili kupnju. Nakon kupnje na navedenu e-mail adresu dobivate potvrdu o vašoj narudžbi, a ista je također pohranjena na poslužitelju Pružatelja usluga. Nakon završetka kupnje, potvrda o narudžbi u svakom je trenutku na raspolaganju i kupcu i Pružatelju.

TROŠKOVI POŠTARINE

Kupac je u trenutku kupnje naručenih proizvoda dužan platiti troškove poštarine, osim ako je uz proizvod izričito naglašeno da:

  • Je poštarina uključena u cijenu ili
  • Je dostava besplatna ili
  • Ako je Kupac odabrao standardnu dostavu.

Kupac je upoznat sa cijenom poštarine već prije završetka kupnje. Ako odaberete standardnu dostavu, cijena dostave je besplatna. Ako odaberete ekspresnu dostavu, cijena dostave je 3,99 eur. U slučaju plaćanja pouzećem, kupac je dužan platiti naknadu za pouzeće u iznosu od 1,99 eur. Ova se naknada ne naplaćuje ako se koriste drugi načini plaćanja.

 

DOSTAVA PROIZVODA

Koji god način odnosno metodu plaćanja ste odabrali, pošiljku vam dostavlja dostavna služba HP-Hrvatska pošta d.d. (u daljnjem tekstu Hrvatska pošta). Sve podatke o dostavnoj službi vidjet ćete u e-mail poruci prilikom primitka potvrde narudžbe. Usluga dostave Hrvatske pošte obično se odvija prijepodne. Ako je roba u zalihi, rok isporuke je 2 do 3 dana. O točnom datumu dostave Kupac će biti obaviješten putem e-maila. Ako robe nema na zalihi, Kupac će u roku od jednog (1) dana biti obaviješten o izmijenjenim uvjetima dostave. Uz dostavljenu robu priložene su sve upute i račun. Račun spremite, jer se može koristiti kao osnova za poštivanje jamstva.

Pružatelj ne preuzima nikakvu odgovornost za kašnjenje i oštećene proizvode za koje je odgovorna dostavna služba. Kupac je dužan pregledati paket odmah nakon preuzimanja i, u slučaju bilo kakve štete, odmah obavijestiti službenika dostavne službe i uz njegovu pomoć sastaviti zapisnik o reklamaciji oštećene pošiljke.