Reklamacije i povrat

Pravo na odustajanje od ugovora

U roku od 30 dana od primitka proizvoda možete odustati od ugovora bez navođenja razloga. Ako niste zadovoljni proizvodom, možete zatražiti povrat novca ili zamjenu za novi proizvod; u tom slučaju morate vratiti kupljene artikle. Povrat novca i zamjena nisu mogući ako propustite zakonski rok koji počinje teći od dana kada vi ili treća osoba koju ste odredili (osim prijevoznika) preuzmete robu.

Proizvod koji želite vratiti ili zamijeniti mora biti neoštećen. Također morate priložiti originalno i neoštećeno pakiranje sa svim dodacima. U slučaju oštećenja ili prekomjerne upotrebe proizvoda ili originalne ambalaže, trgovina zadržava pravo zatražiti novčanu naknadu zbog umanjene vrijednosti proizvoda. Od trenutka kada odustanete od ugovora, više ne smijete koristiti proizvod.

Ako utvrdimo da je kupac prije podnošenja zahtjeva za odustajanje od ugovora pregledao i testirao proizvod u mjeri potrebnoj za utvrđivanje stvarnog stanja proizvoda, reklamacija će biti uspješno riješena, a u protivnom će biti djelomično riješena ili neriješena.

U roku od 30 dana od primitka proizvoda, obavijestite nas o odustajanju od ugovora ispunjavanjem ovdje dostupnog obrasca za reklamaciju.

Nakon uspješno podnesenog obrasca za reklamaciju, na e-mail ćete dobiti šifru za reklamaciju koju zajedno sa svojim podacima (ime, prezime i adresa) morate napisati na paket koji ćete nam poslati.

Savjetujemo da paket pošaljete preporučenom poštom s potvrdom o uručenju. Obavezno sačuvajte potvrdu kako bi se vaša reklamacija mogla riješiti čak i ako se paket izgubi. Troškove povrata snosi pošiljatelj; ne primamo pošiljke pouzećem.

Nakon što odjel za reklamacije zaprimi i pregleda vaš zahtjev, odmah ćemo vam poslati novi proizvod ili izvršiti povrat novca u roku od 14 dana. Ako ste prilikom narudžbe odabrali opciju plaćanja pouzećem, povrat će se izvršiti bankovnim prijenosom, zbog čega tvrtka NextLevel d.o.o. treba podatke o bankovnom računu kupca. Ako ste svoju narudžbu platili kreditnom karticom, PayPal-om ili bankovnim prijenosom, povrat novca izvršit će se na isti način plaćanja koji ste koristili prilikom kupnje. Vratit ćemo vam punu vrijednost vaše kupnje, uključujući troškove dostave naručenih proizvoda (isključujući bilo kakve dodatne troškove nastale kao rezultat vašeg odabira načina dostave koji nije najjeftiniji koji nudimo za standardnu dostavu).

Napomena:

Prije slanja paketa provjerite jeste li doista kupili proizvod u našoj internetskoj trgovini i možete li ga vratiti (pogledajte iznimke od pravila povrata u nastavku i rokove povrata). Ako nam pošaljete proizvod koji nije kupljen u našoj internetskoj trgovini ili proizvod koji spada pod iznimke od pravila povrata ili za koji ste propustili rok za odustanak od ugovora i povrat, ne možemo biti odgovorni za vaše greške. Takav proizvod vratit ćemo vam samo uz plaćanje naknade za rukovanje u iznosu od 10 € za neopravdano potraživanje ili ćemo ga uništiti.

Iznimke od politike povrata:

- Proizvodi koji se ne mogu vratiti iz higijenskih razloga (npr. otvoreni kozmetički i drugi proizvodi koji dolaze u izravan dodir s kožom; zaštitne maske za lice koje je kupac već isprobao). - Za takvu robu higijenske prirode koja se prodaje u zapečaćenoj ambalaži, odustanak od ugovora i povrat novca mogući su samo ako kupac robu vrati u originalnoj, neoštećenoj i zapečaćenoj ambalaži. - Ako zaprimimo takve proizvode u oštećenom ili nezapečaćenom pakiranju, zadržavamo pravo odbiti zahtjev kupca za odustajanjem od ugovora i povratom novca.

- Roba koja je po svojoj prirodi neodvojivo povezana s drugim proizvodima (primjerice: set/komplet; svi proizvodi u misterioznoj kutiji; oba proizvoda u ponudi 1+1 besplatno, gdje kupac dobiva jedan proizvod na poklon).

Da biste nas obavijestili o odustajanju od ugovora, također možete upotrijebiti EU model obrasca za odustajanje od ugovora koji je dostupan na sljedećoj poveznici. Isprintajte, ispunite i potpišite obrazac te ga zajedno s proizvodom pošaljite na našu adresu. Uz obrazac obavezno priložite izjavu u kojoj jasno navodite da želite odustati od ugovora. Napominjemo da korištenje ovog obrasca nije obavezno.

 

Pritužbe

Pritužba na dostavu

Ako je proizvod oštećen tijekom dostave ili ne odgovara vašoj narudžbi (nedostaje cijeli ili dio proizvoda, primili ste pogrešan proizvod), morate nas obavijestiti što je prije moguće, a najkasnije u roku od 48 sati od primitka proizvoda, ispunjavanjem obrasca za reklamaciju koji je dostupan ovdje.

Pošaljite nam fotografije pošiljke (uključujući naljepnicu na paketu) na kojima se jasno vidi oštećenje ili nedostatak.

Pritužba na proizvod

Ako ste primili proizvod koji ne radi ispravno, prvo provjerite možete li pronaći rješenje u uputama.

Ako ne možete riješiti problem uz pomoć uputa, obavijestite nas o tome ispunjavanjem reklamacijskog obrasca koji je dostupan ovdje.

Pošaljite nam fotografije ili videozapise proizvoda koji jasno pokazuju njegovu neispravnost ili nedostatak.

Ako uz pomoć videozapisa ne možete dokazati da je proizvod neispravan ili da ne radi, morat ćete ga poslati na našu adresu kako bi ga odjel za reklamacije mogao provjeriti. Trošak povrata takve pošiljke snosi pošiljatelj; ne primamo pošiljke pouzećem.

Sporovi

Ako imate pritužbu na naš proizvod ili uslugu i ne slažete se s rješenjem ili ako ne možemo postići sporazumno rješenje, svoju pritužbu možete podnijeti tijelu za rješavanje sporova putem Europske platforme za rješavanje sporova http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Jamstvo

Svi električni proizvodi pokriveni su 2-godišnjim jamstvom (ili 3-godišnjim ako ste kupili dodatnu godinu jamstva). U slučaju kvara na električnom dijelu uređaja, zamijenit ćemo ga besplatno.

Svi proizvodi iz naše trgovine imaju dvogodišnje jamstvo. Jamstvo se odnosi samo na skrivene nedostatke koji nisu uzrokovani utjecajem kupca i ne odnosi se na manje estetske nedostatke, npr. ogrebotine na pakiranju proizvoda koje ne utječu na funkcionalnost proizvoda.

Jamstveni zahtjevi ne mogu se podnijeti u slučaju:

- istrošenosti i habanja uzrokovanih upotrebom,

- mehaničkih oštećenja,

- nedostataka ili oštećenja na proizvodu koji su posljedica nepravilne, neadekvatne i nemarne upotrebe.

Ako želite zatražiti jamstvo, obavijestite nas o tome ispunjavanjem reklamacijskog obrasca koji je dostupan ovdje. Pošaljite nam fotografije ili videozapise proizvoda koji jasno pokazuju njegovu neispravnost ili nedostatak. Također, svakako opišite u čemu je greška ili što točno ne radi.

Ako uz pomoć videozapisa ne možete dokazati da je proizvod neispravan ili da ne radi, morat ćete ga poslati na našu adresu kako bi ga odjel za reklamacije mogao provjeriti. Trošak povrata takve pošiljke snosi pošiljatelj; ne primamo pošiljke pouzećem.